Mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista

Mediterrán diéta - Fogyás és egészségmegőrzés is egyben

Miért tartják gyakran a 2, kalóriát standardnak?

  • Alacsony szénhidráttartalmú diéta
  • Attila "A szépség áldozatot követel"!
  • Fogyni akarok gyakori kérdések
  • Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar Mágó Károly
  • A kalóriasűrűség az élelmiszer kalóriatartalmát méri a tömegéhez vagy térfogatához viszonyítva.
  • Fogyni laza - Hogyan feszesítheted fogyás után megnyúlt bőrödet?
  • Nov 17 Mennyit lehet fogyni a turbó diétával - Mennyit lehet fogyni a turbó diétával.
  • Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar

Bár a táplálkozási igények egyénenként változnak, gyakran 2, kalóriát tekintenek a standardnak. Ez a szám a legtöbb felnőtt becsült táplálkozási szükségletén alapul, és a as étrendi irányelveknek megfelelően az étkezések tervezésére szolgál 1.

mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista

Ezen túlmenően viszonyítási alapként használják ajánlások megfogalmazásához a tápanyagcímkéken 2. Valójában minden diétacímkén szerepel a következő mondat: "A napi százalékok 2, kalóriás étrenden alapulnak. A napi értékei magasabbak vagy alacsonyabbak lehetnek, az Ön kalóriaszükségletétől függően" 3.

Ezen napi értékek miatt a fogyasztók össze tudják hasonlítani például egy adott élelmiszer nátrium- és telített zsírtartalmát a maximális napi értékekkel. Miért különbözik a kalóriaszükséglet? A kalóriák ellátják a szervezetet az élet fenntartásához szükséges energiával 4. Mivel mindenkinek más a teste és az életmódja, az embereknek más és más a kalóriaszükséglete.

Az aktivitás szintjétől függően a becslések szerint a felnőtt nőknek napi 1, kalóriára van szükségük, szemben a felnőtt férfiak 2,XNUMX kalóriájával 1.

A kalóriaszükséglet azonban drasztikusan változó, és néhány embernek több vagy kevesebb, mint 2, kalóriára van szüksége naponta. Ezenkívül a növekedési időszakban élő egyéneknek, például terhes nőknek és tinédzsereknek gyakran több mint napi 2, kalóriára van szükségük. Ha az elégetett kalóriák száma meghaladja az elfogyasztott kalóriák számát, akkor a kalória hiánya fogyáshoz vezethet.

Ezzel szemben hízhat, ha több kalóriát eszik, mint amennyit eléget.

Enni vagy nem enni - avagy tiltott ételek fogyókúra idején. 3+1 tipp a dietetikustól

A súly fenntartása akkor történik, ha mindkét szám egyenlő. Ezért a súlycéloktól és az aktivitási szinttől függően a megfelelő mennyiségű kalóriát kell fogyasztania. Segíthet a 2, kalóriás diéta a fogyásban?

A 2, kalóriás diéta betartása segíthet néhány embernek a fogyásban.

mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista

Hatékonysága erre a célra az Ön életkorától, nemétől, magasságától, súlyától, aktivitási szintjétől és fogyási céljaitól függ. Fontos megjegyezni, hogy a fogyás sokkal összetettebb, mint a kalóriabevitel egyszerű csökkentése. A fogyást befolyásoló egyéb tényezők közé tartozik a környezet, a társadalmi-gazdasági tényezők és még a bélbaktériumok is. Ennyiben a kalóriakorlátozás az egyik fő cél az elhízás megelőzésében és kezelésében.

One moment, please

Például, ha csökkenti a napi kalóriabevitelt 2,ról 2,re, akkor 1 fontot 0. Másrészt egy 2, kalóriás étrend meghaladná egyes emberek kalóriaszükségletét, ami valószínűleg súlygyarapodáshoz vezet. Étel enni A kiegyensúlyozott, egészséges étrend sok teljes, feldolgozatlan élelmiszert tartalmaz.

mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista

A kalória származási helye ugyanolyan fontos, mint mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista elfogyasztott kalóriák mennyisége. Bár alapvető fontosságú, hogy elegendő szénhidrátot, fehérjét és zsírt kapjon, előnyösebb lehet az élelmiszerekre összpontosítani a makrotápanyagok helyett az egészséges étrend kialakítása mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista Minden étkezésnél a jó minőségű, fehérjében és rostban gazdag élelmiszerekre kell összpontosítania, például gyümölcsökre, zöldségekre és teljes kiőrlésű gabonákra.

Bár megengedheti magának a lehetőséget, étrendje főként a következő típusú ételekből áll: Teljes kiőrlésű gabonák: mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista rizs, zab, bulgur, quinoa, farro, köles stb. Gyümölcsök: bogyók, őszibarack, alma, körte, dinnye, banán, szőlő stb. Nem keményítőtartalmú zöldségek: kelkáposzta, spenót, paprika, cukkini, brokkoli, bok choy, mángold, paradicsom, karfiol stb. Keményítőtartalmú zöldségek: sütőtök, édesburgonya, téli tök, burgonya, borsó, ültetvény stb.

Tejtermékek: csökkentett mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista teljes zsírtartalmú joghurt, kefir és teljes zsírtartalmú sajtok. Sovány hús: pulyka, csirke, marha, bárány, bölény, borjú stb. Dió, dió és magvak: mandula, kesudió, makadámdió, mogyoró, napraforgómag, fenyőmag és természetes vaj Hal és tenger gyümölcsei: tonhal, lazac, sárgarépa, garnélarák, kagylók, kagylók, garnélarák stb.

Hüvelyesek: csicseriborsó, feketebab, cannellini bab, vesebab, lencse stb. Tojás: A bio, egész tojás a legegészségesebb és legtáplálóbb sűrűségű Növényi alapú növényi fehérjék: tofu, edamame, tempeh, seitan, növényi alapú fehérjepor stb.

Diéta krónikus gyomorhurut esetén

Egészséges zsírok: avokádó, kókuszolaj, avokádóolaj, mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista stb. Fűszerek: gyömbér, kurkuma, fekete bors, fogyókúrás böjt, paprika, fahéj, szerecsendió, stb.

Gyógynövények: petrezselyem, bazsalikom, kapor, koriander, oregánó, rozmaring, hamutartó stb. Kalóriamentes italok: feketekávé, tea, szénsavas víz stb. A tanulmányok azt sugallják, hogy a fehérjeforrások étkezésekhez és nassolnivalókhoz való hozzáadása elősegítheti a teltségérzetet, valamint segíthet a fogyásban és a tartásban.

Ezenkívül a szénhidrátbevitel figyelemmel kísérése és a megfelelő szénhidráttípusok kiválasztása segíthet a testsúly megőrzésében. Fontos, hogy változatos, teljes, feldolgozatlan ételeket fogyasszunk — nem csak táplálkozási szükségleteink kielégítése érdekében, hanem az egészséges testsúly elérése és megtartása, valamint az optimális egészség megőrzése érdekében is.

Ezek általában olyan élelmiszerek, amelyek magas kalóriát és hozzáadott cukrot tartalmaznak, ugyanakkor kevés tápanyagot tartalmaznak Itt található azoknak az élelmiszereknek a listája, amelyeket kerülnie kell, vagy korlátoznia kell az egészséges étrendet, függetlenül a kalóriaszükségletétől: Hozzáadott cukrok: agavé, péksütemények, fagylalt, édességek stb.

Feldolgozott és finomított szénhidrátok: bagel, fehér kenyér, keksz, keksz, chips, édes gabonapelyhek, dobozos tészta stb. Sült ételek: sült krumpli, sült csirke, fánk, burgonya, hal és chips stb. Szóda és cukorlé: sportitalok, édes gyümölcslevek, szénsavas italok, gyümölcsös zsemle, édesített tea- és kávéitalok, stb. Diétás és alacsony zsírtartalmú ételek: diétás fagylaltok, diétás rágcsálnivalók, diétás csomagolt mit kell enni a fogyáshoz gyorséttermi lista fagyasztott élelmiszerek és mesterséges édesítőszerek, mint például a Sweet n 'Low stb.

Melyik diéta a legjobb a hosszú távú fogyáshoz?

Míg étrendjének nagy részét teljes, feldolgozatlan élelmiszerekből kell állnia, jó, ha időnként kevésbé egészséges ételeket fogyaszt. A listán szereplő rendszeres ételek fogyasztása azonban nemcsak az egészségére árthat, hanem késleltetheti vagy megzavarhatja a fogyást, vagy akár megzavarhatja a súlytartási erőfeszítéseket. Étkezési terv minta Íme egy egészséges 5 napos étkezési minta körülbelül napi 2, kalóriával.

Minden étkezés körülbelül kalóriát tartalmaz, és minden falat körülbelül kalóriát

Lásd még