Lassu fogyas titka

lassu fogyas titka

Szakértőnk, dr.

Diksha Sharma, az Indiai Gyógyközpont munkatársa avatott be minket a sikeres fogyás ayurvédikus titkaiba. Ennek nyomán több tucat különböző módszert is kipróbálhatnak: van, aki a fizikai megterhelést edzés, sport választja, sokan szélsőséges diétákkal is próbálkoznak, esetleg olyan mentális technikákat sajátítanak el, amelyek az élet más területein akár jók is lehetnek, de a fogyókúra sikere mégis elmarad.

lassu fogyas titka

A tartós fogyás titka, hogy olyan módszert kell lassu fogyas titka, amely nem kíván drasztikus erőfeszítéseket, és lassú, apró, egyenletes lépésekkel közelíthetünk általa a cél felé. A villámgyors kalóriacsökkentés heti ötszöri edzéssel párosítva rövid távon hozhat ugyan meghökkentően gyors változást, de amint visszatérünk eredeti szokásainkhoz és étrendünkhöz, visszakúsznak a fölösleges kilók is.

Tartós változásra akkor számíthatunk, ha felmérjük, milyen területeken van szükség ésszerű korlátozásokra és változtatásokra annak érdekében, hogy csökkenjen a bevitt kalória mennyisége, valamint fokozódjon a szervezetben lévő kalóriák elégetése.

lassu fogyas titka

Az indiai gyógyító jóga az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy optimális energiafelhasználás mellett sikeresen és hatékonyan égesse el a szervezet a felesleges zsírt. Lassu fogyas titka azt jelenti, hogy akkor is jelentős mennyiségű kalóriát éget el a szervezet tehát energiát használ elamikor pihen.

lassu fogyas titka

Az indiai gyógyító jógán alapuló fogyókúra során nem érezzük fáradtnak, nyúzottnak magunkat, a jóga segítségével a pihenés, az alvás is mélyebb, valamint a jóga pozitív hatása az emésztőrendszerre elősegíti a szervezet méregtelenítését is, amely rendkívül fontos a tartós, sikeres fogyásban.

A szattvikus diéta során nem mindegy, hogy mit, mikor, mennyit és hányszor eszünk.

lassu fogyas titka

A megfelelő folyadékbevitel A siker egyik legfőbb ellensége a rendszertelenség, a kihagyott és a gyors, nem megfelelő falatokkal pótoltrossz időben zajló étkezés. A szattvikus diéta betartása mellett azonban fontos a nagy mennyiségű, rendszeres folyadékbevitel is.

A víz, valamint a gyümölcsben lévő antioxidánsok méregtelenítik a szervezetet, a lime C-vitamin-tartalma fokozza a zsírégetést, a megfelelő mennyiségű folyadék pedig serkenti az anyagcserét.

lassu fogyas titka

Ez a cikk több mint gyorsan fogyni csillagok éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

lassu fogyas titka

A cikkben hivatkozott linkek:.

Lásd még