Köles diéta

köles diéta

fogyás tapasztalatok

Köles köles diéta A köles legősibb termesztett gabonaféle Köles diéta már a rizs fogyasztása előtt fő élelemforrás volt. Szénhidrát-tartalmának jelentős hányada keményítő, ami szervezetünk számára egy igen jól hasznosítható energiaforrás.

Kisebb arányban diétás rostokat, cellulózt, hemicellulózt, lignint, vízoldékony rostokat, pektint is tartalmaz, melyek elősegítik a normális bélműködés helyreállítását.

Fontos szerepet tölthetnek be egyes civilizációs ártalmak pl.

glükomannán ár

A köles fehérje tartalma is igen jelentős. Vitaminokban és köles diéta anyagokban gazdag. Héjában és a héj alatti részben B-vitamin, míg csírájában nagy mennyiségű E-vitamin található.

regenor fogyás

Ásványi anyagai közül érdemes megemlítenünk a káliumot, foszfort, magnéziumot és kalciumot. A kálium a szívizom működését szabályozza, míg a magnézium és a foszfor a szellemi munkánál a fáradság ellen nyújthat védelmet. Igen sok kovasavat tartalmaz, továbbá fluort, ként, foszfort, vasat, magnéziumot, káliumot, köles diéta stb.

fogyókúra bentlakással

Különösen gazdag a B-vitaminok csoportjában, mint B1, B2, B6, B17, pantoténsavban és nikotinsavamidban. A köles rendszeres fogyasztás esetén lúgosító, immunerősítő, jó hatással bír emésztő rendszerünkre. Forrás: joegeszseget.

urhajos etrend

Lásd még